Sunday, June 2, 2013

I Z Z U E I S L A M ♡

Assalammualaikum & Hello :)


Tengok gambar ni pun dah tahu itu dia. That's it Izzue Islam. Aku mula kenal dia masa dia berlakon dalam cerita Senyuman Di Kuala Lumpur. Aku tengok cerita ni dekat astro Prima. Masa ni dia takdelah handsome macam sekarang. Tapi boleh tahanlah. So So gitu. Tapi aku layan jugak tengok cerita tu sebab Izzue Islam guna loghat Kelantan. Masetu takyah cakaplah, cair bebeno. Biasalah, aku obses dengan Kelantan. Padahal duduk Melaka je. Kahkahkah *tak lawak*.

Izzue Islam dalam cerita Senyuman Di Kuala Lumpur


Harini tanggal 2 Jun 2013, tarikh lahir Izzue Islam & tarikh wedding dia. Congrates for him. Harap dia bahagia hingga ke anak cucu cicit cucut cecet with his wife. Sampai sini je. Ini gambar masa Izzue masih bujang. Harap dia maintain handsome and tough macamni je.











Gambar ni pulak gambar perkahwinan Izzue Islam & Awin Nurin.






p/s: Turn aku nak kahwin bila pulak ? HAHAHA *gatal kemain*













No comments:

Post a Comment